Prednosti promotivnog filma
Na primjeru promotivnog filma koji smo nedavno proizveli za Autoklub Sisak, pokušat ćemo prikazati neke od glavnih prednosti promotivnog filma i objasniti zašto bi svaka tvrtka trebala ozbiljno razmisliti o njegovoj izradi. Promotivni film može vam značajno pomoći da svoju uslugu ili proizvod približite i predstavite svojim kupcima i klijentima, što u konačnici može znatno utjecati na vašu prodaju. U nastavku teksta pogledajte kako smo jednu od usluga Autokluba predstavili kroz kratki promo film.
Od jednog pdf dokumenta, do 3 minute filma
Autoklub Sisak angažirao nas je za izradu detaljnog promotivnog filma o svojem djelovanju, uslugama i povijesti. Međutim, kroz zaseban film htjeli su posebno istaknuti jednu od usluga koje nude: pomoć na cesti. Prije produkcije navedenog filma, Autoklub je na svojim web stranicama imao jedan pdf dokument u kojem je navedena usluga bila detaljno opisana sa svim uvjetima korištenja, cijenama i različitim članskim paketima HAK-a. No kao što je već dugo poznato, ljudi ne žele čitati o uslugama i proizvodima, već te usluge ili proizvode žele vidjeti. Zato je naš zadatak bio jasan: kroz kratak film prikazati kako to zapravo izgleda kad vam zatreba pomoć na cesti i kako vam Autoklub Sisak u tome može pomoći. A evo kako je to ispalo:
Približite i predstavite svoju tvrtku i usluge
Što mislite, što je potencijalnom klijentu zanimljivije: čitati nekoliko stranica teksta ili odgledati 3 minute videa? U našem primjeru Autokluba, suhoparni i detaljni tekst o usluzi Pomoć na cesti, sada je pretvoren u kratki promotivni film koji je tu uslugu na neki način “oživio” i približio gledateljima/klijentima. Umjesto čitanja teksta, svaki posjetitelj web stranica Autokluba sada može pogledati kako to zaista izgleda kada vam se pokvari limeni ljubimac i zatreba vam vučna služba. Od samog poziva HAK-u, dolaska vučne službe i odvoženja vozila – sve je prikazano. A kako bi gledatelju osim same procedure predočili i neke bitne činjenice o usluzi – dodane su grafike i animacije. Cilj ovakvog promotivnog filma je da svojim potencijalnim klijentima pokažete kako vaša usluga zapravo izgleda, i što mogu očekivati. A statistika je neumoljiva i zaista ju treba ozbiljno razmotriti: 46% ljudi nakon odgledanog videa preuzme neki oblik inicijative. To znači da će polovica gledatelja detaljnije proučiti proizvod ili uslugu, kontaktirati vas, ili jednostavno obaviti kupovinu.
I upravo tu dolazimo do najveće prednosti promotivnog filma. Uz pomoć jednog klika, i potrošenih nekoliko minuta, potencijalni kupac/klijent će dobiti sve najvažnije informacije i vidjeti kako to zapravo izgleda. A snaga filma je u tome da se gledajući film, čovjek lakše poveže sa određenom idejom ili zamisli u određenoj situaciji. I tu je već pola posla obavljeno!
Cilj je zainteresirati gledatelja
Cilj ovakvog promotivnog filma nije iznošenje svih činjenica i karakteristika neke usluge ili proizvoda, već je cilj zainteresirati i informirati gledatelja. Gledajući video, potencijalni kupac tako ima priliku vidjeti da vaša usluga nije samo “lijepo slovo na papiru” i isprazno hvaljenje i obećavanje kvalitete, već se gledajući video i osobno uvjerava u stručnost i profesionalnost koju nudite. Na našem primjeru, gledatelj će se kroz prikazani film puno lakše “povezati” i zamisliti u situaciji u kojoj mu može zatrebati pomoć na cesti. A nakon što je vidio i kako ta usluga izgleda u stvarnoj situaciji, daleko su veće šanse da će dodatno proučiti različite članske pakete, i na kraju, učlaniti se u HAK.
Sve navedeno vrijedi za gotovo svaku moguću djelatnost. Uzmimo za primjer auto servis. Na web stranici možete nabrojati sve usluge koje pružate, hvaliti se najsuvremenijom opremom i profesionalnim djelatnicima. Ali, za posjetitelja web stranice to su samo prazne riječi, koje se mogu pročitati na gotovo svakoj web stranici bilo koje auto kuće/servisa. Međutim, ako kroz promo film prikažete svoj servisni centar, djelatnike i opremu, te ako prikažete samu proceduru dovoženja vozila na servis i rada na automobilu – tek tada zaista ćete uvjeriti klijente u kvalitetu i profesionalnost koju obećajete.
Dani otvorenih vrata
Ne zaboravite, nema tih riječi koje mogu ljubaznost vaših djelatnika opisati jednako uspješno kao jedan kadar sa nasmijanim djelatnicima. Na web stranici možete imati najbolji mogući opis usluga i proizvoda, tekst za koji mislite da obara s nogu, ali na kraju svega.. to su samo riječi. I posjetitelji ih tako i doživljavaju. Da biste zaista uvjerili klijente u sve svoje prednosti, potreban vam je kvalitetan promotivni film. Takav promotivni film možete shvatiti i kao dane otvorenih vrata – jer u njemu predstavljate svoju tvrtku i usluge. Samo uz tu razliku da takav promo film znači dane otvorenih vrata 24h dnevno, 7 dana u tjednu. A to se ne može nadmašiti, zar ne?